Регламент
- ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Цей регламент регулює правові засади й правила користування «Системою бронювання» послуг третіх осіб, пропонованих сервісом EuroAvtobus, а також послугою Колл–центру, тобто послугами: бронювання й придбання автобусних квитків.
- Власником і оператором системи є ТзОВ «ТревелТЕХ» (TravelTECH Sp. z o.o.), з місцезнаходженням за адресою: м. Краків, 31–864, по вул. проф. М. Жичковського, 14 (w Krakowie, 31–864, przy ul. prof. M. Życzkowskiego 14), який веде Районний суд для району Краків–Середмістя (Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieście), XI Економічний відділ Національного судового реєстру під номером НСР (KRS) 0000258229, ідентифікаційний податковий номер (NIP) 675–13–45–369, статистичний номер REGON: 120268474, зі статутним капіталом у розмірі 50 000,00 (прописом: п’ятдесят тисяч) злотих, який пропонує Користувачам інформаційні послуги з бронювання поїздки — далі «ТревелТЕХ».
- Користування послугами Системи бронювання та Колл–центру, доступного за номерами телефонів та адресою електронної пошти, вказаними на сервісі EuroAvtobus, можливе за умови прийняття всіх положень цього Регламенту. Це прийняття водночас є виявом згоди й тягне за собою юридичні зобов’язання між Користувачем і Оператором системи.
- Користувач має право безоплатно використовувати цей Регламент, відтворювати, копіювати й зберігати його, виключаючи можливість його комерційного використання.
- Користувач зобов’язується дотримуватися цього Регламенту в момент, коли його дії спрямовані на використання Системи бронювання та / або Колл–центру.
- Бронювання та придбання окремих послуг, пропонованих третіми особами і доступних в Системі бронювання, є цілісним процесом і регулюється умовами, правилами та положеннями, встановленими цими суб’єктами.
2. СЛОВНИК ТЕРМІНІВ
- Користувач — особа, яка користується Системою бронювання та/або Колл–центром. Користувач також може іменуватися Пасажиром, Клієнтом, Одержувачем.
- Сервіс EuroAvtobus — інтернет–сервіс, що знаходиться за адресою https://www.EuroAvtobus.pl разом з іншими доменами, що належать «ТревелТЕХ», який надає інформацію про колективні перевезення.
- Система бронювання — елемент сервісу EuroAvtobus, що дозволяє бронювати й купувати квитки на автобуси обраних перевізників.
- Перевізник — польське або іноземне транспортне підприємство, що здійснює ліцензоване перевезення людей на території Польщі або інших країн.
- Електронний платіжний засіб — кожен платіжний інструмент, у тому числі з доступом до грошових засобів на відстані, що дозволяє власнику здійснювати операції з використанням електронних носіїв інформації або електронно ідентифікувати власника карти, що необхідно для здійснення операцій, зокрема, електронні гроші, онлайн–переказ або платіжна карта.
- Платіжна картка — електронний платіжний засіб, який дозволяє однозначно ідентифікувати емітента та уповноваженого власника, що дає право здійснити оплату, а у випадку картки, виданої банком або установою, законно уповноваженими на надання кредиту, здійснити оплату з використанням кредиту, у розумінні ст. 4 п. 1 пп. 4 закону від 29 серпня 1997 р. «Банківське право» (Зак. Вісн. з 2012 р., поз. 1376, 1385, 1529, з 2013 р., поз. 777, 1036, 1289, 1567 з под. зм.).
- Платіжний оператор — зовнішній суб’єкт, уповноважений опрацьовувати дані з метою здійснення платежів за допомогою електронних платіжних засобів або платіжної картки.
3. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КОРИСТУВАЧА ЗА КОРИСТУВАННЯ СЕРВІСОМ EuroAvtobus І, ЗОКРЕМА, СИСТЕМОЮ БРОНЮВАННЯ
- Користувач заявляє, що є повністю дієздатний і може брати на себе юридичні зобов’язання, а також усвідомлює відповідальність за свої дії, що виникають в результаті користування Системою бронювання.
- Користувач заявляє, що користується Системою бронювання від свого імені і на власну відповідальність, а у випадку дії від імені третьої особи, що має чинні законні повноваження і що несе повну відповідальність за дії без довіреності або з перевищенням її меж.
- Користувач заявляє, що буде особисто і безпосередньо користуватися Системою бронювання виключно в цілях і обсязі придбання квитка та оформлення бронювання й придбання пропонованих послуг, описаних у цьому Регламенті, а також інших наявних на сервісі послуг виключно відповідно до чинного законодавства, уникаючи будь–яких незаконних дій. Зокрема, забороняється:
- завантаження (у тому числі автоматичне), подальше розповсюдження в будь–якій формі і будь–яким каналом, опрацювання всієї або частини інформації, поданої на сервісі EuroAvtobus;
- користування Системою бронювання або поданим в ній контентом для будь–яких цілей, не пов’язаних із запланованою поїздкою;
- вжиття заходів, які можуть призвести до перевантаження Системи бронювання, злому і обходу введених в систему заходів безпеки;
- зміна, фальсифікація даних або документів на будь–якому етапі процесу бронювання, придбання та оплати.
- Забороняється користування Користувачем недостовірними даними, оформлення бронювання з використанням підробленого прізвища або чужого імені без чинної довіреності, а також внесення оплати за заброньовані послуги, використовуючи, зокрема, підроблену або чужу кредитну картку без довіреності. Такі дії будуть негайно повідомлені компетентним правоохоронним органам.
4. ОБМЕЖЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
- «ТревелТЕХ» повідомляє, що не гарантує, що результати, отримані і представлені Користувачеві в процесі пошуку, є актуальними і подають варіанти, можливі для бронювання та/або придбання. Водночас звертає увагу, що в Системі бронювання, а також в інших системах пошуку квитків, що належать третім особам, можуть з’явитися й інші пропозиції послуг, аналогічних до запитів Користувача. При отриманні результатів пошуку до моменту придбання вибраної пропозиції (тобто при бронюванні послуги та її оплаті в Системі бронювання) жодна зі сторін не зобов’язана укладати договір посередництва при придбанні квитка або придбанні інших послуг у суб’єктів, що надають послуги, подані в Системі бронювання.
- Сторонами договору перевезення або виконання будь–якої іншої пропонованої через Систему бронювання послуги завжди є конкретний Перевізник і Користувач. Відповідальність за невиконання або неналежне виконання послуги завжди несуть конкретні перевізники, щодо яких, залежно від перевізника, «ТревелТЕХ» діє від імені та в інтересах або в якості посередника в процесі бронювання й придбання. Назва перевізника надається Користувачу кожного разу під час бронювання, до моменту остаточного придбання, а також після бронювання і на оформленому квитку. Реалізація послуги та розгляд рекламацій підлягають загальним умовам перевізників, зазначеним у процесі бронювання.
- «ТревелТЕХ» не дає гарантії, що користування Системою бронювання буде відбуватися без збоїв, недоліків, перерв або відсутності можливості з’єднання з системою бронювання третіх осіб, а також, що результат пошуків ідеально відповідатиме очікуванням щодо змісту, точності або придатності отриманої інформації. Дані, що надаються в Системі бронювання, змінюються в часі і залежать від фактичної пропозиції третіх осіб, а ціни не є гарантованими до моменту придбання послуги на умовах, встановлених цими суб’єктами.
5. ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ
- Будь–які персональні дані, що надаються Користувачами при користуванні Сервісом EuroAvtobus, захищені відповідно до Регламенту Європейського парламенту і Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв’язку з опрацюванням персональних даних і про вільний рух таких даних, та про скасування Директиви 95/46/ЄС (Загальний регламент про захист даних) (далі «Регламент»).
- Адміністратором персональних даних є «ТревелТЕХ» (зв’язок з Відділом захисту персональних даних — адреса електронної пошти iod@traveltech.pl). Адміністраторами персональних даних, переданих для реалізації замовлених і придбаних Користувачем послуг, є треті особи (Перевізники). Зовнішніми суб’єктами, що займаються опрацюванням персональних даних, наданих Користувачем для здійснення платежу, є:
- для платежів за кредитними картками та онлайн–платежів — АТ «ІНҐ БАНК СІЛЕЗЬКИЙ» (ING Bank Śląski S. A.), 40–086 Катовіце, вул. Сокольська, 34 (ul. Sokolska 34, 40–086 Katowice), внесене до Реєстру підприємств в Районному суді району Катовіце–Схід (w Sądzie Rejonowym Katowice – Wschód) VIII Економічний відділ Національного судового реєстру під номером НСР (KRS) 0000005459, статутний капітал у розмірі 130 100 000, 00 зл. сплачений у повному обсязі, ідентифікаційний податковий номер (NIP): 634–013–54–75, реєстраційний номер REGON: 271514909.
- оплата через Twistо — Товариство з обмеженою відповідальністю «Твісто Польска» (Twisto Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością), з місцезнаходженням у м. Варшава, по вул. Пулавській, 2 (przy ul. Puławskiej 2), поштовий індекс: 02–566 Варшава, внесене до Реєстру підприємств, який веде Районний суд для м.–ст. Варшава у м. Варшава (Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie), XIII Економічний відділ Національного судового реєстру під номером НСР (KRS): 0000689624, ідентифікаційний податковий номер (NIP): 9512442875, реєстраційний номер REGON: 367977970, зі статутним капіталом у розмірі 1 000 000 зл.
- «ТревелТЕХ» заявляє, що персональні дані Користувача захищаються, опрацьовуються та передаються третім особам тільки для конкретних, явно зазначених цілей, дозволених законом:
- забезпечення процесу бронювання та придбання послуг — дані опрацьовуються й передаються суб’єктам, що надають послуги, і зберігаються «ТревелТЕХ» до тих пір, поки не будуть погашені взаємні претензії, за умови, що, якби справа не дійшла до укладення договору та надання послуги, після закінчення 180 днів від дати їх реєстрації в Системі бронювання, дані будуть архівовані і не будуть використовуватися для будь–яких інших цілей, крім як розслідування або встановлення взаємних претензій;
- забезпечення процесу оплати — дані опрацьовуються і передаються суб’єктам, які обслуговують процес оплати, а після закінчення 180 днів з дати здійснення транзакції (незалежно від її результату) будуть архівовані «ТревелТЕХ» і не будуть використовуватися для будь–яких інших цілей, крім як розслідування або встановлення взаємних претензій.
Зокрема, ці дані можуть бути опрацьовані:
- «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski) у зв’язку з:
— наданням «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski) «ТревелТЕХ» послуги із забезпечення інфраструктури для обслуговування платежів через Інтернет (правова підстава: ст. 6 п. 1 літ. f) Регламенту);
— обслуговуванням та розрахунком «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski) платежів, здійснюваних клієнтами Сервісу EuroAvtobus через Інтернет з використанням платіжних засобів (правова підстава: ст. 6 п. 1 літ. f) Регламенту);
— для верифікації «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski) належного виконання договорів, укладених з Інтернет–магазином, зокрема для забезпечення захисту інтересів платників у зв’язку зі складеними ними рекламаціями (правова підстава: ст. 6 п. 1 літ. f) Регламенту). - ТзОВ «Твісто Польска» (Twisto Polska sp. z o.o.) у зв’язку з можливістю пропозиції оплати придбаного товару або послуги через ТзОВ «Твісто Польска» у межах договору доручення, що охоплює формулу закупівлі «Купити з Twisto», і розповсюдженням цієї формули через Сервіс EuroAvtobus, а також з метою верифікації ТзОВ «Твісто Польска» належного виконання таких договорів доручення (правова основа: ст. 6 п. 1 літ. f) Регламенту).
- «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski) у зв’язку з:
- аналіз даних для виявлення протиправних дій Користувача і для забезпечення безпеки сервісу EuroAvtobus — дані опрацьовуються «ТревелТЕХ» до тих пір, поки не будуть погашені взаємні претензії, або до 180 днів з дати реєстрації даних (залежно від того, що станеться пізніше). Після цього вони будуть архівовані і не будуть використовуватися для будь–яких інших цілей, крім як розслідування або встановлення взаємних претензій;
- виконання публічно–правових зобов’язань — дані опрацьовуються і передаються юридично уповноваженим суб’єктам до тих пір, поки не будуть погашені публічно–правові зобов’язання;
- виконання зобов’язань, зазначених у GDPR, — дані опрацьовуються тільки для ідентифікації та верифікації особи, яка подає вимоги, до тих пір, поки не будуть погашені взаємні претензії;
- реалізація маркетингових цілей — дані опрацьовуються для подання персоналізованої пропозиції послуг або реклами до часу подання оскарження, а після подання виключно для захисту від претензій до тих пір, поки не будуть погашені взаємні претензії;
- надсилання інформаційного бюлетеня — дані будуть опрацьовуватися тільки після надання Користувачем додаткової згоди при поданні адреси електронної пошти, до моменту відкликання згоди, а після її відкликання виключно для захисту від претензій до тих пір, поки не будуть погашені взаємні претензії;
- Під час бронювання Користувачеві буде запропоновано вказати відомості, що містять, зокрема, ім’я, прізвище, стать і вік пасажирів, необхідні для оформлення бронювання та квитка, а також інші дані, включаючи контактні дані, такі як адреса, адреса електронної пошти та телефон, необхідні з метою потенційного зв’язку з Користувачем. Ці дані будуть передані системами бронювання третіх осіб, які є підрядниками послуги. Користувач сервісу EuroAvtobus погоджується на таке опрацювання й надання доступу до вищевказаних даних. Надання даних є добровільним, але необхідним для можливості реалізації придбаних послуг. Наслідком ненадання цих даних стане неможливість придбання послуг. Обсяг даних, необхідних для кожного бронювання послуги, позначається відповідним чином під час процесу бронювання. Користувач має право на доступ до вмісту своїх даних та їх виправлення.
- У разі, якщо надання Користувачем персональних даних відбувається з метою їх передання ТзОВ «Твісто Польска» (Twisto Polska sp. z o.o.) до моменту придбання послуги на Сервісі EuroAvtobus, передання цих даних є умовою придбання послуги у зв’язку з моделлю ведення бізнесу, прийнятої Сервісом EuroAvtobus.
- У разі передання персональних даних Користувача ТзОВ «Твісто Польска» (Twisto Polska sp. z o.o.) у зв’язку з можливістю пропозиції Користувачеві оплати ціни придбаної Користувачем послуги через ТзОВ «Твісто Польска» у межах договору доручення, що охоплює формулу закупівлі «Купити з Twisto», і розповсюдженням цієї формули через Сервіс EuroAvtobus, надання цих даних та їхнє опрацювання з цією метою вимагається в зв’язку з моделлю ведення бізнесу, прийнятою Сервісом EuroAvtobus, і з метою реалізації договору, укладеного між «ТревелТЕХ» та ТзОВ «Твісто Польска».
- У разі передання персональних даних Користувача в «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski) у зв’язку з обслуговуванням і розрахунком платежів, здійснюваних Користувачем на користь Сервісу EuroAvtobus через Інтернет за допомогою платіжних засобів, надання даних вимагається з метою здійснення платежів і передання підтвердження оплати через «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski) на користь Сервісу EuroAvtobus.
- У разі передання персональних даних Користувача в банк «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski) з метою верифікації банком «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski) належного виконання договорів, укладених з «ТревелТЕХ», зокрема, про забезпечення захисту інтересів платників у зв’язку зі складеними ними рекламаціями, надання цих даних вимагається для реалізації угоди, укладеної між «ТревелТЕХ» та банком «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski).
- Користувач може дати згоду на отримання маркетингової інформації, пов’язаної з тематикою сервісу EuroAvtobus. Відповідну заяву про згоду Користувач може скласти в момент реєстрації на сервісі EuroAvtobusсвоєї поштової адреси. Користувач у будь–який час може відкликати свою згоду, відправивши заяву про скасування на адресу kontakt@EuroAvtobus.p або натиснувши на посилання про відписку, що знаходиться в кожному з повідомлень з маркетинговим контентом, відправлених сервісом EuroAvtobus.
- Приймаючи цей Регламент, Користувач підтверджує достовірність наданих персональних даних відповідно до статті 23 закону «Про захист персональних даних» від 29 серпня 1997 року (Зак. Вісн. з 2002 р., № 101, поз. 926 з под. зм.)
- Скарги в межах захисту персональних даних повинні бути подані в наглядовий орган — у Польщі це керівник Управління з питань захисту персональних даних.
6. Надання даних для здійснення оплати необхідне для успішного бронювання й придбання послуги, а Користувач має право на доступ до даних і їх виправлення.
7. БРОНЮВАННЯ, ПРИДБАННЯ КВИТКА, СПОСОБИ ОПЛАТИ І ДОСТАВЛЕННЯ КВИТКА Й РАХУНКІВ
- Користувач надсилає запит на бронювання, вибравши один із запропонованих Системою бронювання варіантів автобусного сполучення, а також ввівши в особисту анкету всі необхідні дані.
- Підтвердження запиту
- Під час бронювання Користувач отримує інформацію про вибране сполучення, ціну квитка, транзакційну оплату, що стягується «ТревелТЕХ» у зв’язку з наданням Користувачеві можливості користування сервісом EuroAvtobus і спосіб оплати. Примітка — ціна квитка й сума транзакційної оплати змінюються в часі й залежать від обраного сполучення, а в деяких випадках плата за транзакцію може не стягуватися. Ціна квитка відображається в польських злотих або іншій валюті, зазначеній у формі запиту. Ціна квитка не є гарантованою до моменту отримання оплати EuroAvtobus. Послуга буде викуплена Клієнту за ціною, доступною при оплаті або при оплаті електронним платіжним засобом під час оформлення квитка.
- Користувач перед підтвердженням бронювання та оплатою зобов’язаний перевірити правильність даних, введених в Систему бронювання, обраного сполучення (у тому числі станції відправлення й станції призначення, дати і часу відправлення й прибуття), інформації про термін оплати бронювання, щоб придбати квиток за ціною, вказаною під час пошуку в Системі бронювання, та умовами повернення/обміну квитка.
- Придбання квитка
- Користувач може придбати квиток за умови введення достовірних персональних даних в Системі бронювання. Перед придбанням квитка Користувач зобов’язаний ознайомитися з цим регламентом і прийняти його, а також ознайомитися з умовами тарифу, що стосуються обраного Користувачем сполучення, і пільгами, що надаються Перевізниками. Вартість транзакції включає в себе: вартість квитка, незворотну транзакційну плату за надання Користувачеві можливості користуватися сервісом EuroAvtobus і плату за доставлення квитка (для паперових квитків, доставлених Користувачеві).
- Розуміння умов, що регулюють поданий тариф, допоможе Користувачеві вибрати найбільш вигідне за ціною сполучення, а також дозволить мінімізувати витрати на можливе скасування квитка.
- Якщо ціна сильно відрізняється від очікуваної, будь ласка, перевірте дати відправлення й повернення в сусідні дати.
- Після отримання повідомлення про бронювання EuroAvtobus може зв’язатися з Користувачем, щоб перевірити дані Користувача й підтвердити пропозицію. У разі неможливості зв’язатися з Користувачем або відсутності такої необхідності, EuroAvtobus робить бронювання відповідно до заявки, а в разі оплати Користувачем суми, що відповідає як мінімум ціні квитка та іншим додатковим зборам, також купує квиток.
- Якщо для поїздки необхідний додатковий сервіс (наприклад, спеціальне харчування, нарахування, проїзд з домашньою твариною, надлишковий багаж, спеціальний багаж в салоні, дитина без нагляду, додатковий догляд за пасажиром, допомога інваліду, дитячий візочок і багато іншого), будь ласка, зв’яжіться з нами по телефону або електронною поштою.
- На деяких маршрутах перевезення може частково відбуватися іншими видами транспорту, наприклад, поїздом, — така інформація вказується безпосередньо в описі варіантів перевезення.
- EuroAvtobus рекомендує обережно замовляти сполучення з пересадками з коротким інтервалом часу, з урахуванням того, що існує ризик затримки сполучень, здійснюваних Перевізниками.
- EuroAvtobus залишає за собою право відмовити у виданні квитка в разі, якщо застосований (обраний Користувачем) тариф не відповідає його призначенню відповідно до умов продажу в межах певної пропозиції, на яке EuroAvtobus не має впливу.
- Квитки з відкритою датою
- Це одноразові квитки за маршрутом, вказаним у квитку, і для конкретного перевізника.
- Квитки дійсні протягом певної кількості днів або годин від дати, зазначеної в квитку. За цей час Подорожній може виконати одноразову поїздку.
- Якщо перевізник вимагає додаткового придбання місця, Користувач повинен придбати його для поїздки. Зміну або визначення дати й часу відправлення та повернення необхідно узгоджувати з консультантом Колл–центру EuroAvtobus.
- Способи оплати
- Приймаються такі способи оплати квитків, придбаних на сайті EuroAvtobus:
- оплата банківським переказом;
- оплата онлайн–переказом;
- оплата кредитною карткою.
- Оплата банківським переказом може бути здійснена тільки за квитки, заброньовані на сервісі EuroAvtobus за щонайменше 7 робочих днів перед датою відправлення для паперових квитків і 5 робочих днів для електронних квитків, якщо це дозволяє тариф Перевізника. Вибравши в якості способу оплати «переказ», Користувач зобов’язаний сплатити сервісу EuroAvtobus ціну купленого квитка в термін (при цьому під терміном розуміється момент зарахування переказу на рахунок «ТревелТЕХ»):
- 24 годин з моменту бронювання, якщо до дати відправлення залишилося максимум 10 днів;
- 48 годин з моменту бронювання, якщо до дати відправлення залишилося більше 10 днів
- Оплата банківським переказом може бути здійснена тільки за квитки, заброньовані на сервісі EuroAvtobus за щонайменше 7 робочих днів перед датою відправлення для паперових квитків і 5 робочих днів для електронних квитків, якщо це дозволяє тариф Перевізника. Вибравши в якості способу оплати «переказ», Користувач зобов’язаний сплатити сервісу EuroAvtobus ціну купленого квитка в термін (при цьому під терміном розуміється момент зарахування переказу на рахунок «ТревелТЕХ»):
- Оплата банківським переказом здійснюється на рахунок: ТзОВ «ТревелТЕХ» (TravelTECH Sp. z o.o), 31–864 Краків, вул. проф. M. Жичковського, 14 (ul. prof. Życzkowskiego 14, 31–864 Kraków), «ІНҐ Банк Сілезький» (ING Bank Śląski), номер рахунку: 69 1050 1445 1000 0090 8013 9703.
- У назві заголовку переказу слід вписати: Бронювання № XXXXXXX, де X означає номер бронювання. Квитки, оплачені банківським переказом, оформлюються EuroAvtobus не пізніше наступного робочого дня після дня, коли сума за куплений Користувачем квиток була зарахована на зазначений вище рахунок. Зарахування проводиться в робочі дні до 17:00. EuroAvtobus залишає за собою право призупинити видання квитка в тому випадку, якщо вартість квитка в системі Перевізника на момент внесення оплати є вищою за ціну квитка, прийнятої Користувачем під час бронювання. У такій ситуації EuroAvtobus протягом 7 днів поверне Користувачеві всю оплачену суму. Повернення буде виконано на рахунок, з якого була здійснена оплата.
6. EuroAvtobus не несе відповідальності за затримку в здійсненні банківського переказу. Користувач не може пред’являти претензій EuroAvtobus за те, що компанія не оформила квиток у зв’язку із затримкою переказу з банківського рахунку Користувача.
- Деякі тарифи дозволяють оформити квиток в термін, що не перевищує 72 годин з моменту бронювання, або в термін, що не перевищує 24 годин або менше. Деякі тарифи також повинні бути сплачені за фіксовану кількість днів до відправлення, наприклад, за 7 днів; 14 днів і т. д. Недотримання цього терміну означає анулювання вашого бронювання. EuroAvtobus не несе жодної відповідальності за скасування бронювання Користувачами, викликане затримкою при внесенні оплат на рахунок EuroAvtobus протягом періоду, зазначеного в замовленні квитка.
- Платежі онлайн–переказом або кредитною карткою здійснюються через уповноважених Платіжних операторів. Якщо під час процесу бронювання Користувач вибирає такий спосіб оплати за квиток, після заповнення персональних даних і підтвердження умов регламенту він буде перенаправлений на сайт Платіжного оператора, де буде здійснена оплата за квиток. Відмова від процесу придбання на цьому етапі не призводить до зобов’язання оплати і не тягне за собою оформлення квитка. Після правильно здійсненого процесу оплати Користувач буде перенаправлений на сайт EuroAvtobus, де з’явиться підтвердження придбання квитка.
- У випадку оплати онлайн–переказом або кредитною карткою, залежно від перевізника, квиток буде виданий відразу або до кінця наступного робочого дня.
7. Форма і доставлення придбаного квитка
Доступні форми квитка визначають Перевізники і їх можна побачити в процесі бронювання:
- квитки в електронному вигляді — генеруються і доставляються сервісом EuroAvtobus електронним повідомленням на вказану Користувачем адресу електронної пошти. У деяких випадках вони можуть бути доставлені електронним повідомленням, відправленим безпосередньо Перевізником. Для квитків від вітчизняних перевізників — такі квитки відправляються до 30 хвилин з моменту їх правильної оплати Користувачем. Квитки від іноземних перевізників відправляються до кінця робочого дня, наступного після дня, коли Користувач правильно здійснив оплату.
Примітка — квиток, відправлений в електронному вигляді, вважається наданим в момент правильного завершення передачі даних, пов’язаної з відправленням електронного повідомлення з інфраструктурного боку «ТревелТЕХ». У випадку, якщо Користувач не може знайти повідомлення, відправлене з сайту EuroAvtobus, він повинен спочатку перевірити всі папки поштового клієнта, у яких він збирає небажані повідомлення (СПАМ), а потім зв’язатися з Колл–центром сервісу EuroAvtobus, щоб змінити адресу електронної пошти, на яку буде повторно відправлено квиток2.
квиток у паперовому вигляді — доставляється за вказаною Користувачем адресою у вигляді кур’єрської доставки. Залежно від країни одержувача, квиток може доставлятися від 3 робочих днів (на території Польщі) до навіть 5 (за межами Європейського Союзу) з моменту його оформлення.
Форму конкретного квитка визначає Перевізник. Неможливо повторно оформити паперовий квиток, доставлений кур’єром. Користувач несе відповідальність за наявність дійсного квитка в паперовому або електронному вигляді під час поїздки. Електронні квитки, надіслані електронною поштою, можуть бути надруковані кілька разів, але обов’язково повинні бути надані разом з документом з фотографією, що підтверджує особу пасажира.8.
Скасування бронювання з вини перевізника EuroAvtobus не несе відповідальності за зміни та скасування, внесені перевізником у бронюваннях Користувачів сервісу EuroAvtobus без його участі. Ця інформація буде передаватися Користувачеві тільки в випадку отримання її від перевізника. Будь–які претензії, що виникають в результаті скасування або зміни, включаючи затримку сполучення Перевізником, Користувач повинен скеровувати цьому Перевізнику.
Перевізники несуть відповідальність на умовах, зазначених у Регламенті Європейського Парламенту та Ради № 181/2011 від 16 лютого 2011 р. про права пасажирів автобусного транспорту.
Перед бронюванням Користувач зобов’язаний ознайомитися з зазначеними умовами відповідальності.
9. Повернення квитка
- Користувач має право повернути квиток, придбаний на сайті EuroAvtobus, якщо він відповідає умовам повернення, які надаються перевізником, перед датою, зазначеною в якості дати відправлення. Паперові квитки повертаються тільки після їх фізичного відправлення до EuroAvtobus (ТзОВ «ТревелТЕХ» (TravelTECH Sp. z o.o.), 31–864 Краків, вул. проф. М. Жичковського, 14 (ul. prof. M.Życzkowskiego 14, 31–864 Kraków). Квиток повинен бути доставлений до закінчення терміну, до якого може бути здійснене повернення. У разі відсутності погодження щодо відшкодування між особами, зазначеними в квитках як подорожні, вирішальне значення має заява про згоду, подана особою, яка здійснює оплату за квиток, хіба, якщо при замовленні квитка чітко вказано особи, що платять за окремі квитки в межах одного бронювання. У будь–якому випадку повернення квитка включає в себе відрахування штрафної комісії, що стягується Перевізником, і комісії за надання Користувачеві можливості користуватися сервісом EuroAvtobus.
- Вибрані тарифи не дозволяють вносити будь–які зміни в квиток і повертати квиток емітенту до початку поїздки (відмова від поїздки тягне за собою повну втрату сплаченої суми).
- Прохання про повернення квитка можна подати трьома способами:
- по телефону на номери, зазначені на сайті сервісу EuroAvtobus — з метою ідентифікації Користувач повинен телефонувати з номера телефону, зазначеного під час бронювання квитка, який повертається;
- електронною поштою — відправивши відповідне повідомлення на адресу rezerwacje@EuroAvtobus.pl — з метою ідентифікації Користувача повідомлення має бути відправлене з адреси електронної пошти, вказаної під час бронювання квитка, який повертається;
- через форму, розташовану на сторінці Сервісу EuroAvtobus у розділі Повернення та обмін. Адреса електронної пошти та номер телефону, зазначені у формі, повинні збігатися з адресою електронної пошти та номером телефону, зазначеними під час бронювання квитка, який повертається. Після заповнення форми на вказану Користувачем адресу електронної пошти система відправить повідомлення, що містить спеціальне посилання, натиснення на яке підтвердить справжність заявки і запустить процедуру повернення.
6.
Сума, призначена Користувачеві за повернений квиток, відправляється Користувачеві тим же способом, яким він здійснив оплату за квиток, протягом 7 днів з моменту отримання EuroAvtobus суми від Перевізника. Терміном повернення грошей вважається їхнє списання з банківського рахунку ТзОВ «ТревелТЕХ» (TravelTECH Sp. z o.o.).7.
Місця, куплені Користувачем разом з квитком, — через правила Перевізників, як правило, не повертаються, якщо в ході процесу транзакції не вказано інше.
10. Обмін квитків
Залежно від умов, установлених конкретними Перевізниками, Користувач може обміняти придбаний квиток на інший. Обмін квитка можливий тільки в тому випадку, якщо на сполучення, за яким Користувач хоче зробити поїздку, є вільні місця. Замовлення обміну квитків може бути передане тільки в години роботи Колл–центру і:
- для електронних квитків — максимум за одну годину до відправлення, зазначеного в обмінному квитку, причому визначальними датою і часом є дата і час відправлення попереднього автобуса;
- для паперових квитків — процедура обміну квитка повинна бути узгоджена з Колл–центром заздалегідь.
2. Замовлення обміну квитка можна подати трьома способами:
- по телефону на номери, зазначені на сайті сервісу EuroAvtobus — з метою ідентифікації Користувач повинен телефонувати з номера телефону, зазначеного під час бронювання квитка, який обмінюється;
- електронною поштою — відправивши відповідне повідомлення на адресу rezerwacje@EuroAvtobus.pl — з метою ідентифікації Користувача повідомлення має бути відправлене з адреси електронної пошти, вказаної під час бронювання квитка, який обмінюється;
- через форму, розташовану на сторінці Сервісу EuroAvtobus у розділі Повернення та обмін. Адреса електронної пошти та номер телефону, зазначені у формі, повинні збігатися з адресою електронної пошти та номером телефону, зазначеним під час бронювання квитка, який повертається. Після заповнення форми на вказану Користувачем адресу електронної пошти система відправить повідомлення, що містить спеціальне посилання, натиснення на яке підтвердить справжність заявки і запустить процедуру повернення.
3.
Замовлення обміну квитка повинне містити чітку інформацію про квиток, який обмінюється, маршрут, дату, час, кількість і тип пасажирів. Відсутність цієї інформації або її неоднозначність можуть продовжити процес обміну квитка або повністю йому перешкодити. Виконуючи замовлення обміну, співробітник Колл–центру кожного разу перевірить можливість обміну й порахує можливу суму повернення або доплати. У разі необхідності доплати Користувачеві буде надіслано електронний лист з посиланням на оплату на сайті Платіжного оператора. У разі повернення — сума буде повернута Користувачеві протягом 5 робочих днів без необхідності додаткового контакту з боку Користувача.
- 11. Виставлення рахунків і спосіб їх доставлення
- За послуги, придбані через сервіс EuroAvtobus або Колл–центр, Клієнту буде виставлено електронний рахунок. Здійснюючи купівлю і приймаючи цей Регламент, Користувач погоджується на отримання електронних рахунків у розумінні ст. 2 пп. 32 відповідно до ст. 106 п. 1 закону від 11 березня 2004 року «Про податок на додану вартість» (єд.т. Зак. Вісн. з 2011 р., № 177, поз. 1054 з под. зм.).
- Залежно від перевізника це будуть власні рахунки «ТревелТЕХ» або виставлені від імені та на користь перевізника.
- Електронні рахунки за послуги надаються тільки в тому випадку, якщо Користувач висловив таке бажання під час бронювання, поставивши відповідний прапорець або відправивши електронного листа на адресу rezerwacje@EuroAvtobus.pl із запитом відправлення рахунку. Запити на коригування рахунка або повторне відправлення будуть виконуватися тільки в тому випадку, якщо повідомлення буде відправлене з адреси електронної пошти, вказаної під час бронювання квитка.
- При бронюванні послуг для більш ніж одного Користувача, у разі неподання покупця, на якого має бути виставлений рахунок, він буде виставлений на ім’я першого з Користувачів багатокористувацького бронювання.
12.
Спеціальні правила для поїздок неповнолітніх
Окремі перевізники по–різному регулюють поїздки неповнолітніх. Стосовно осіб молодше 18 років окремі перевізники можуть ввести обмеження на поїздки. У випадку дітей молодше 12 років вони повинні подорожувати у супроводі дорослого. Перед придбанням квитка для малолітнього, який подорожує самостійно, Користувач повинен перевірити можливості самостійної подорожі в правилах перевізника.
8. РЕКЛАМАЦІЇ
- Рекламації на бронювання та придбання квитків можна подавати в письмовій формі на адресу «ТревелТЕХ» або електронною поштою на адресу, вказану на сервісі EuroAvtobus. Про прийняття рекламації та результат її розгляду «ТревелТЕХ» повідомить протягом 14 днів з моменту її отримання або протягом строку, зазначеного Перевізником.
- «ТревелТЕХ» є стороною лише для рекламацій, пов’язаних з бронюванням, придбанням квитка й платіжними операціями, у тому числі із застосуванням платіжної картки через сервіс EuroAvtobus. «ТревелТЕХ» вказує, що в разі, якщо складена рекламація відноситься до інших послуг, що надаються іншими суб’єктами (включаючи послуги перевезення), він повідомить про це Користувача, вказавши при цьому можливість скласти рекламацію на такий суб’єкт або скласти таку рекламацію за дорученням та згодою Користувача.
9. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
- «ТревелТЕХ» залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до змісту Регламенту — зі збереженням принципу, що Користувач дотримується Регламенту, прийнятого під час бронювання, і надає Користувачам доступ до архівних версій регламентів. Кожен Клієнт зобов’язаний ознайомитися з положеннями Регламенту перед бронюванням і кожного разу зобов’язаний дотримуватися положень Регламенту при бронюванні та придбанні квитків.
- У питаннях, не врегульованих цим Регламентом, застосовуються положення Цивільного кодексу та відповідних законів польського законодавства, а також законодавства Європейського Союзу, зокрема GDPR (Постанова Європейського Парламенту та Ради (ЄС) 2016/679 від 27 квітня 2016 року про захист фізичних осіб у зв’язку з опрацюванням персональних даних і про вільний рух таких даних, та про скасування Директиви 95/46/ЄС). Слід зазначити, що послуга, що надається «ТревелТЕХ», полягає у виконанні фактичних дій, пов’язаних із замовленням Користувачами послуг у інших юридичних осіб, у зв’язку з чим вона закінчується в момент її підтвердження, — повернення або відмова можливі тільки в разі, коли суб’єкт, що надає цю послугу, чітко про це вказав. У разі споживчих спорів ви можете використовувати веб–платформу ODR (Online dispute resolution) ЄС, яка буде доступна за посиланням http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- «ТревелТЕХ» не несе відповідальності за збитки, завдані Користувачеві, які випливають з відсутності факту реалізації поїздки через страйк працівників перевізника та інших служб, правильні дії яких є необхідними для належного надання придбаної Користувачем послуги, інших згаданих у Регламенті послуг, або внаслідок дії форс–мажорних обставин, так як «ТревелТЕХ» працює лише в якості суб’єкта, що забезпечує інформаційний сервіс, а не надає ці послуги або пропонує вибір пропозицій будь–якого з суб’єктів.